5 listopada 2011

Związki i rozwiązki.

Usłyszałam dziś, że kobiety nie liczą się z uczuciami mężczyzny. Okej... w niektórych przypadkach to całkiem możliwe, ale mężczyźni też nie są bez winy. Słyszy się, iż mężczyźni są mniej dojrzali niż rówieśniczki. Dzisiejszego owocnego w emocje wieczoru  potwierdziła się ta reguła.

Gdy zaparzyłam herbatę usiadłam wygodnie w fioletowym fotelu zobaczyłam nieodebrane połączenia od O., gdzie zawsze nie oddzwaniam tym razem postanowiłam czym prędzej wybrać jej numer na klawiaturze telefonu. W słuchawce telefonu usłyszałam łamiący się glos O., która mówiła " XYZ. mnie zostawił!". Tysiące myśli przebiegło przez moją głowę, emocje gotowały się we mnie do czerwoności jedynie co zdążyłam wydusić z siebie to "Gdzie jesteś, zaraz będę, nie ruszaj się, czekaj tam na mnie!" . Narzuciłam na siebie czarny płaszcz owinęłam się chustą i pobiegłam na najbliższy przystanek autobusowy. Po dziesięciu minutach znalazłam się w umówionym miejscu, odnalazłam  O.  stojącą z rozmazanym tuszem do rzęs, czekającą aby ten dzień okazał się snem.

I gdzie w tej historii potwierdzenie reguły, że mężczyźni są mniej dojrzali? Owy XYZ. zostawił O. pisząc wymownego sms'a . Kochani kto dojrzały emocjonalnie kończy znajomość w tak wręcz romantyczny sposób?!

PS. O. dziś odkryłaś kim są Twoi najlepsi przyjaciele, pamiętaj życie nie kończy się na jednym facecie więc podnoś grosze na szczęście i nie myśl, że czarny kot przyniesie Ci nieszczęście .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz